ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


A szerződés alanyai

Vásárló: A webáruház vásárlójává azon személyek, vállalkozások, szervezetek képviselői válhatnak, akik a webáruház felületének alkalmazásával megrendelést aktiválnak és ezen aktiválási folyamat részeként elfogadják a Szolgáltató által előírt Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF), Adatkezelési Szabályzatban és a Fizetési Feltételekben foglaltakat.

Szolgáltató: Szolgáltató jogi személyiséggel felruházott gazdasági társaság, amely társaság a weboldal üzemeltetését biztosítja és a Vásárlókkal vásárlásaik alkalmával eladóként jogviszonyba kerül.

 

A szolgáltató adatai


Szolgáltató neve: Príma Csapágy kft.

Székhelye: 5000 Szolnok, Zsálya utca 2.

Üzlet /telephely neve/: Kärcher Center Príma

Üzlet /telephely/ címe: 5000 Szolnok, Pipacs út 8632/2. hrsz vagy 5000 Szolnok, Széchenyi krt. 145.

Elektronikus levelezési cím: ertekesites@primakaercher.hu

Adószám: 11266651-2-16

Telefonszám:+36 30/345-3582

 

 A webáruház használata, árurendelés


A www.karcher-center-prima.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A felek közötti szerződés "Megrendelése leadása" ikonra való kattintással, a megrendelés megerősítésével jön létre. A Felek között az így, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Szolgáltató a szerződést iktatja, és annak létrejöttét a felhasználó törlési kérelméig őrzi. Az áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdések merülne fel, a Szolgáltató biztosítja a feltett kérdések megválaszolását. A Vásárló a webáruházban minden terméknél megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget, amelyet a "kosárba teszem" ikonra kattintással tudja saját vásárló kosarába helyezni. A webáruház felületén lévő kosár ikonra kattintva ellenőrizhetőek a megrendelésre váró termékek. A megrendelni kívánt termékeket miután a Vásárló összegyűjtötte a kosár ikonra kattintva nyílik meg a megrendelés. A Vásárló a megnyílt oldalon tudja megadni a megrendeléshez szükséges adatokat, szállítás-/áru átvétel módját és a fizetési módot. Az adatok és feltételek megadását követően a Vásárló a "Megrendelése leadása" ikonra kattintva aktiválja a megrendelését, amely megrendelést egy automatikus e-mailben igazol vissza a Szolgáltató a Vásárlónak. A Szolgáltató a hibásan (pl.: adatbeviteli hiba) vagy nem megfelelően megküldött megrendelésért felelősséget nem vállal. Érvényes és a Megrendelőre nézve kötelező érvényű és erejű megrendelésnek minősül, amelyen a Megrendelő neve és bármely képviselőjének, alkalmazottjának aláírása szerepel. Ebben a körben az elektronikus levelet is iratnak kell tekinteni. Megrendelését a Vásárló következmények nélkül jogosult lemondani az ertekesites@primakaercher.hu e-mail címen.

Rendelés módosítása, törlése:

A megrendelés adatait, a kosár tartalmát még a megrendelés véglegesítése előtt módosíthatja a Vásárló. A rendelés elküldése előtt módosítható a kosár tartalma, a szállítási és fizetési módok, vásárló adatai is, ehhez a megfelelő elnevezésű sorra kell kattintani a megrendelőlapon.

A kosár tartalmánál a mennyiség módosításához a mezőben kell átírni a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve a sor végén a "törlés" oszlopban található "X" ikonnal törölheti a terméket a listából.

A megrendelés rögzítését követően is lehetősége van a vásárlóinknak a rendelés adatainak módosítására, ebben az esetben kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérését küldje el az ertekesites@primakaercher.hu email címre.

 

Fizetési feltételek, fizetés módja


Barion: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva, a csomagba helyezi a Vevő részére.

Átutalás előre: A Szolgáltató a Vásárlónak a megrendelés visszaigazolását követően átutalásos számlát állít ki és ezt e-számla formájában megküldi a Vevőnek e-mailben, amelynek Vevő nyolc (8) napon belüli kiegyenlítésére köteles. A számlában meghatározott ellenérték a számlában meghatározott bankszámlán történő jóváírást követő 2 munkanapon belül a Szolgáltató köteles a termék kiszállítására, ha a termék raktárkészleten van.

Bankkártyás fizetés /Visa, Mastercard/: Személyes átvételkor - futár vagy bolti átvétel esetén - lehetőség van banki terminálon keresztül bankkártyával kiegyenlíteni a vételárat. Ezt a fizetési módot kérjük ebben az esetben válassza!

 

Árak


A webáruház az árakat bruttó formában tünteti fel. A weboldalról megrendelhető termékek árai változásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítást a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jár el a Szolgáltató, de ezekért felelősséget nem vállal. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. A változások akkor lépnek életbe, amikor a webáruházban online megjelennek.

 

Házhoz szállítás feltételei és díjai


 A termékek szállítási ideje jellemzően 2-10 nap. A Vásárló tájékoztatást kap a szállítási időpontról, melyet megváltoztathat amennyiben az adott időpontban előreláthatólag az árut nem tudja átvenni.

A csomagot a GLS futárszolgállattal szállíttatja ki a Príma Csapágy Kft. munkanapokon 8:00 - 17:00 óra között. A kiszállítás csak magyarországi címre lehetséges. Amennyiben a Vásárló a csomagot nem tudja átvenni, a futár ismételten megkísérli a kiszállítást. Ha a vásárló a második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen és nem veszi át csomagját, az áru visszaküldésre kerül és a megrendelés törlődik. Ebben az esetben a Vásárló visszakapja az általa esetlegesen már megfizetett vételárat.

Futárszolgálat: a Vásárló választása szerint az áru kiszállítására igénybe vett futárszolgálat, aki gazdaságilag elkülönül a Szolgáltatótól és ezen tevékenységért vállalkozási díj illeti meg a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározottak szerint.

 

Szállítási díjszabás


A kiszállítási díja bruttó 1.490 Ft. Ezen szállítások esetén a webáruház munkatársai a megrendelést követően egyeztetik a szállítási feltételeket a Vásárlóval. A szállítási díjak változásának jogát a Szolgáltató fenntartja, de köteles ezen díjváltozásokról a weboldalán tájékoztatást adni a Vásárló számára.

Az esetleges szállítási késedelemből vagy a megrendelés meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Fontos információ: 40 kg feletti csomag rendelése esetén egyedi szállítási díjat állapítunk meg, melyről munkatársunk a csomag kiküldése előtt tájékoztatja a megrendelőt.

 

Szállítással kapcsolatos reklamációk


Amennyiben a Vásárló az átadás átvétel során a leszállított csomagon bármi nemű sérülést tapasztal, arról a szállítóval együttesen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Az igazolhatóan a szállításból eredő károkért a szállítást végző vállal felelősséget. A jegyzőkönyv Szolgáltatónak történő megküldésével a Vásárló köteles a Szolgáltatót tájékoztatni az áru átvételét követő negyvennyolc (48) órán belül a szállítási reklamációjáról. A megrendelés és a leszállított áru közötti eltérés esetében a Szolgáltató az árut saját költségén a megrendelésben szerepelő árura köteles kicserélni, ha az a Szolgáltatóra nem ró aránytalan mértékű terhet és a leszállított áru a megrendelt áru helyettesítésére alkalmas. Helyettesítésre alkalmas az áru, amennyiben rendelkezik mind azon tulajdonságokkal és minőséggel, mint a megrendelőben meghatározott áru és annak ára nem haladja meg a megrendelőben meghatározott áru értékét. Vásárló az áru átvételekor köteles olyan körültekintéssel és gondossággal eljárni, hogy a Szolgáltató jogainak esetleges szállítóval szembeni érvényesítését elősegítse, vagy azt megóvja.

 

Jótállás, Szavatosság


Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a www.karcher-center-prima.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Príma Csapágy Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás


 

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?


Hibás teljesítés esetén a 151/2003. korm. rend. alapján a Príma Csapágy Kft. jótállásra köteles a fogyasztónak (fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) minősülő vevőkkel szemben, a fogyasztónak nem minősülő vevőkkel szemben pedig a lentiek szerinti jótállásra kötelezi magát.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

2021. január 1. utáni vásárlásra vonatkozó módosítások

373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet.

A jótállás időtartama az eddigi kötelező 1 év helyett, 1, 2, 3 évben kerül meghatározásra az eladási ár függvényében:

-10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

-100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

-250 000 forint eladási ár felett három év.


A jótállás időtartama háztartási használatra szánt termékek esetén a fenti leírtás alapján sávosan, ipari használatra szánt termékek esetén egy (1) év, melyet a vevő a Kärcher Hungaria Kft. honlapján történő regisztrálás esetén fél (0,5) évvel meghosszabbíthat. (Az ennél hosszabb jótállási idő az egyes érintett termékek jótállási jegyén külön feltüntetésre kerül.) E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk vevő részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Príma Csapágy Kft. vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A jótállás időtartama alatt a Príma Csapágy  Kft. köteles helytállni a hibás teljesítésért, és csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A vevő köteles a hibát a hiba felfedezése után haladéktalanul közölni a Príma Csapágy Kft.-vel. Jótállás alapján a vevő - választása szerint- az alábbi igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Príma Csapágy Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Príma Csapágy Kft. költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Jótállási igény a jótállási jegy (sorszámozott garanciafüzetet kap minden vásárló) bemutatásával érvényesíthető. Csak megfelelően (minden pontban) kitöltött, a gép pontos beazonosítását lehetővé tevő garanciajegyet fogad el a Príma Csapágy Kft.

Ennek hiánya esetén a Príma Csapágy Kft. nem tudja a jótállási igényt elfogadni. A könnyebb beazonosíthatóság érdekében célszerű, ha a vásárló bemutatja a termék számláját vagy annak másolatát.

A javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Árutájékoztató


A Szolgáltató az általa forgalmazott termékhez - ahol ezt a jogszabályok előírják - magyar nyelvű árutájékoztatót vagy használati utasítását biztosít. Amennyiben a Vásárló esetlegesen az áruval együtt nem kapja kézhez a kötelezően biztosítandó használati utasítást vagy árutájékoztatót, akkor azt haladéktalanul és mielőtt az árut használatba venné köteles jelezni a Szolgáltató felé. Abban az esetben, ha a Vásárlónak a webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a webáruházban közölteknél több információra van szüksége, akkor jogosult a Szolgáltatóhoz fordulni az információ beszerzése végett, amelyet a Szolgáltató köteles öt (5) munkanapon részére elektronikus levél útján megadni.

 

Elállási jog


A 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletnek megfelelően biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, és egyben a megrendelt áruk külön indoklás nélküli visszavételét. A szerződéstől a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül lehet elállni. A 14 napos elállási határidő betartásához elegendő, ha annak lejárata előtt benyújtja a lemondási nyilatkozatot a karcher-center-prima.hu webáruház felé.

Kérjük, hogy a visszaküldés határidejét tartsa be. Az áru ellenértékét banki átutalással teljesítjük a megadott bankszámlaszámra. A visszaküldött áru cseréjére nincs lehetőség, helyette újbóli megrendelést javasolunk.

A fentiek értelmében a Vásárló a Szolgáltatóval kötött szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A Felek között a Szerződést akkor kell létrejöttnek tekinteni, ha a Vásárló a megrendelését a Szolgáltatónak elküldte és azt a Szolgáltató részére e-mail formájában visszaigazolta, vagy, ha a megrendelésének visszaigazolását a Vásárló nem kapta meg, de az árut átvette.

A Vásárló elállási jogát a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a megrendelés írásbeli megerősítését, ennek kézhezvételétől számított tizennégy nap elteltéig, de legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

Ha a megrendelés írásbeli megerősítésének kézhezvételére vagy az áru kézhezvételére a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, akkor a Vásárló ezen időpontoktól kezdődően számított tizennégy nap elteltéig akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

Írásban történő elállás esetén határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Szolgáltatónak elküldi.

Elállás esetén a Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállás tudomására jutásától számított tizennégy napon belül visszatéríteni.

Elállás esetén a Vásárló köteles viselni az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Szolgáltató utánvéttel vagy "portóval" feladott árut nem fogad be. Fontos tudni, hogy ha a termék nem csak kipróbálva lett, hanem ezen felül is használatban volt, akkor az ebből fakadó értékcsökkenésért a Vásárló felelősséggel tartozik, és a Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatból eredő kárának megtérítést.

A Vásárló nem gyakorolhatja az e pontban meghatározott elállási jogát

- olyan termék értékesítése, esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

- olyan termék értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

- hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a Vásárló felbontotta;

- hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

- szerencsejáték-szerződés esetében.

Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel történő teljesítésről a Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles a Vásárlót tájékoztatni.

A Vásárló az elállási jogát kizárólag rendeltetésszerűen és jóhiszeműen jogosult gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez.

- a fogyasztó elállási/felmondási jogát a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatban gyakorolhatja;

- a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja

- a fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket;

- elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget;

- ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni

Elállási, felmondási nyilatkozat minta (letöltéshez kattintson)

/uploads/2019/03/elallasi-es-felmondasi-nyilatkozat-minta-1.pdf

 

 

Szerzői jogok, adatvédelem


A webáruház oldalain található összes adat, információ és a honlap külleme, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkori hatályos rendelkezései az irányadóak.

 

Reklamáció, panasz bejelentése


Vásárló bármilyen jellegű reklamációját, panaszát a Szolgáltató részére az ertekesites@primakaercher.hu e-mail címen, vagy a +36 30 345 3582 telefonszámon tudja bejelenteni és érvényesíteni.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek


A Vásárló bírósági eljárást kezdeményezhet, amennyiben a közte és az Szolgáltató között fennálló jogvita az Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, illetve a Vásárló számára fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:

- 2017. január 1-től a fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségek: http://jarasinfo.gov.hu/.

- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazása tekintetében fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

Adatvédelem


A Szolgáltató a Vásárlók, vagy képviselői személyes adatainak védelmében a tőle elvárható fokozott figyelemmel és körültekintéssel jár el. A személyes adatok kezeléséről és védelméről a Szolgáltató az adatkezelési szabályzatában meghatározottak szerint gondoskodik, amely szabályzat megismerése elengedhetetlen a webáruház jogszerű használatához és a regisztrációhoz.

 

Egyéb rendelkezések


A webáruház információs rendszerének biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban a Szolgáltató javasolja, hogy a Vásárló tegye meg az alapvető óvintézkedéseket: használjon vírus-és spyware-védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és technológiájával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítást a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A Szolgáltató jogot formál arra, hogy a webáruház tartalmát előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, beleértve az árakat és egyéb díjakat is. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék.

 

FAQ (kérdések, válaszok)


- Hogyan lesz kiszállítva a rendelésem?
A Szolgáltató a megrendelt terméket futárszolgálattal kézbesíti a vevőnek.

- Mikor számíthatok a rendelés megérkezésére?
A megrendelt termékeket géptípustól függően 2-10 munkanapon belül tudjuk kiszállítani. Készlethiány esetén, ez az idő meghosszabbodhat, de erről minden esetben értesítést küldünk. Amint a rendelést átadtuk a futárszolgálatnak, egy Értesítés Kiszállításról e-mail üzenetet, illetve SMS-t küldünk a vevő részére a küldemény megérkezésének becsült időpontjáról. A szállítás kizárólag munkanapokon 8-17 óra között történik, pontos időmegjelölés nélkül, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni. Munkahelyre történő kiszállítás esetén kérjük, ügyeljen arra, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét és címét is adja meg Szállítási Címként és tájékoztassa a postázással foglalkozó kollégáját hogy küldeményt vár.

- A rendelésem nem kaptam meg.
Ha kézbesítés során valamilyen probléma merülne fel, a regisztrációkor megadott telefonszámon megpróbáljuk felvenni a Vásárlóval a kapcsolatot.

- Módosítani szeretném a szállítási címet.
Ebben az esetben kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

- Mi történik, ha a megrendelés útközben megsérül?
Amennyiben a Vásárló sérülten kapja meg a megrendelt terméket, ne vegye át és azonnal keresse fel ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben már átvette, abban az esetben is haladéktalanul keresse fel cégünket.


- Rendelkezésre áll a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex?
Nem, a Príma Csapágy Kft.-re nem vonatkozik ilyen magatartási kódex.

Vonatkozó jogszabályok

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség hatósági tevékenysége során alkalmazott fontosabb jogszabályok : 
- Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
- A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;- 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet.
- A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény;
- A termékfelelősségről szóló 1993. évi X. törvény;
- A tisztességtelen piaci magatartás és versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény;
- Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) korm. rendelet;
- A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) korm. rendelet;

Árfeltüntetéssel kapcsolatos jogszabályok:
-A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;

Jótállással, szavatossággal (minőségi kifogások intézése) kapcsolatos jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;

Reklámmal kapcsolatos jogszabályok:
- A gazdasági reklámtevékenységről szóló 1997. évi LVIII. törvény;
- A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény.

 


Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Ha szeretne értesülni a legújabb akcióinkról, új termékeinkről, akkor kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre.
Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót